onsdag 18 januari 2012

Träningsdax!

Svårt att uppdatera när man inte har Internet här hemma, men har nu lyckats koppla in mitt Internet från mobilen till datorn så att det blir lättare att båda blogga, kolla mail osv. 

Träningen har väl varit sådär den senaste tiden, men igår så var jag faktiskt & tränade en timma. Kan väl säga att jag har lite svag träningsvärk idag :p Blir nog ändå att skutta bort till gymmet senare idag för lite träning & eventuellt simma lite efteråt, beror på när jag går dit. Tänkte att pojken min skulle hämta mig efter han slutat jobba, för vem orkar gå hem till fots efter man tränat ett par timmar? ;) haha.

Vad gör man inte för att få tillbaka den magen? Här ska det spenderas tid på gymmet!! :D


Känner att jag har lite svårt att koncentrera mig på att skriva nu, då jag kollar på Holby City på Tv4 (serien är så dålig så att den blir bra :p haha). Men ska försöka uppdatera så mycket som möjligt & så får vi hoppas på att vi fixar så att vi har riktigt Internet hemma snart.


Inga kommentarer: