torsdag 29 mars 2012

Jeffrey Campbell - High heels!

And I'm in love..

Har kollat runt lite på Internet idag, och hittade massvis med saker som jag vill/SKA ha!! Ni skulle känna mina hjärtslag just nu, känns som jag sprungit ett maraton. Det är nästintill livsfarligt att kolla runt på olika shoppingsidor.. Kanske inte för den mänskliga kroppen men för plånboken är det det!

Blir helt förtjust i designen på Jeffrey Campbells skor - enormt härlig form samt en hög men stadig klack! Sugarfree Shoes är inriktad mer på smalare klackar, dock samma höjd som Jeffrey Campbell. Har redan ett par från Sugarfree Shoes & de är de härligaste skor jag någonsin tagit på mig (är man ovan vid klackar kan man tycka det är en aning ostadigt i början). Timeless däremot satsar mer på färgglada kulörer med en stilren design som aldrig går ur tiden..

Alla dessa skor har en klack på cirka 13cm (kanske inget för nybörjare), och ger en otroligt snygg form på benen. High heels gott folk!

Inga kommentarer: