torsdag 22 mars 2012

Mums!

Och så har det gått ännu ett tag sen jag skrev förra gången.. Har som sagt inte särskilt bra tillgång till Internet just nu, då vi bara har våra mobiler att använda oss av. Visst suger det ganska hårt, men det är sånt vi får ta tills båda har en stadig inkomst!

Träning har det väl inte varit överdrivet mycket av, har varit ganska lat på den sidan. Dock har jag blivit en jäkel på att laga nyttig & bra mat ;) Det visste ni inte va?! haha. Man måste ju börja någonstans och när gymmet inte lockar tillräckligt mycket får det bli en sväng in till köket och knåpa ihop något gott! Kan lägga ut lite recept senare i veckan/helgen kanske? :)

Testade något jag aldrig tidigare ätit igår - stuvad broccoli. Faktiskt mycket godare än vad jag hade tänkt mig.

Lånade bilden från denna sida.
Dock inte det receptet jag använde mig av.

Inga kommentarer: