onsdag 28 mars 2012

Ta dig i kragen!

Sov längre än planerat idag.. Hade ställt klockan på 9:00 men vaknade upp 12:15, måste ha stängt av klockan i sömnen :p & jag som lovade Fjanten att gå upp i tid idag.

Såg tidigare på Facebook att någon hade lagt ut resultatbild över sin träning på 2 månader. Det fick mig att tänka till lite, det är trots allt kanske dags att ta tag i sin träning. Jag menar, om hon har lyckats med ett sådant resultat så borde ju jag med få ett resultat (om ändå kanske inte så mycket).. Sommaren 2012 är inte långt borta nu, vilket märks! Alla sliter på gymmet för att få den där kroppen de så länge drömt om, och vad gör jag? Jag sitter & gnäller över att jag inte kommit igång med mitt tränande. Det är bara upp till mig själv att starta med den!

Som jag sagt så många gånger så är det inte viktminskning jag är ute efter, utan muskeluppbyggnad. Jag själv tycker att jag redan har en bra storlek på min kropp, nu är det bara dags att "tona" fram musklerna!! ;)

Vafasiken Emma, ta dig i kragen och ta tag i ditt liv, din kropp & dina önskningar!

Inga kommentarer: