måndag 10 februari 2014

Hunkydory.se

Satt och kollade igenom nätet lite efter lite nya kläder, och hittade denna sida Hunkydory. Finns hur mycket fina kläder som helst, och även smycken! Önskar man kunde klickat hem allt och bara njutit av att ha alla fina saker hemma. Tyvärr är jag student och min ekonomi tycker att det finns mer nödvändiga saker att lägga pengar på, men jag ska helt klart välja ut de plagg jag tycker om mest och spara till dem, för att sedan klicka hem dem! :)

Här är lite av alla de saker jag tycker om och vill ha. 

Den första bilden är bilder från deras vårkollektion, där jag tycker jackan, blusen och shortsen är helt underbara! Precis vad jag skulle ha på mig, kanske inte på samma gång, men helt klart separat och till olika tillfällen.



Den andra och tredje bilden är på armband och skärp. Hur snygga är inte dessa? Accessoarer som helt klart höjer en outfit! Känns ledigt, men ändå snyggt. Beror på hur man använder dem, men dessa accessoarer kan (enligt mig) både klä upp och klä ner en outfit, och när jag säger klä ner menar jag inget dumt, utan att de lätt kan få en stel outfit att kännas mer naturlig och slapp. 




Såg även att de nu har FRI FRAKT eftersom det snart är Alla Hjärtans Dag. Kanske ett helt ypperligt tillfälle att klicka hem en present till din tjej eller kanske till dig själv som inte har någon partner? Hade jag haft tjej, hade jag helt klart skickat efter något till min kära, tror dock inte att A skulle blivit lika glad ;)

Inga kommentarer: