måndag 3 februari 2014

I will make it!

Sitter och klurar på min framtid... Jag har ju redan ett förslag på vad jag vill bli, men igår slog det till och jag kände att: Nää jag vill inte vara den som i slutet av månaden måste vrida och vända på plånboken för att allt ska gå runt. 

Jag vill kunna leva och göra det jag vill utan att pengar ska vara något hinder. Tyvärr är inte Nybro det rätta stället att göra sig ett namn på. Jag menar, gör man inte som alla andra, så får man ta en massa blickar och skitsnack bakom ryggen. Visst, så är det väl i de flesta städer, men Nybro är något utöver det extra. I en större stad är alla inte lika "inavlade" som här, vilket gör det lättare att folk ska accepteras och få göra det dem själva vill. Men med tanke på vad jag redan har fått stå ut med här, så är det inget som rör mig i ryggen. Tycker bara det är tråkigt att folk inte kan glädjas över andra!

Såååå, nu ska jag ta tag i det jag verkligen vill göra och hoppas på att det går så bra som jag hoppas på att det ska :) Kommer bli mycket slit i början, men det kommer vara så värt det när det är klart! 



Inga kommentarer: