torsdag 13 februari 2014

Miss i nassen.

Godkväll alla läsare! Vet att det var ett par dagar sen jag skrev något här. Har tyvärr inte haft varken ork eller inspiration... 

Ligger i sängen just nu och hör A andas bakom mig. Att en människa kan få en annan människa att må så bra, helt sjukt! Det är precis här jag vill vara, tillsammans med A och våra katter. Har väl i stort sätt ett sånt där tillfälle när man verkligen inser vad man har och skulle kunna göra att för att det alltid ska förbli så. Tror inte jag har känt såhär på evigheter. Känner mig nästan överväldigad över att jag har en sån fin pojkvän! 

Jag har precis allt vad jag vill ha i mitt kärleksliv, nu är det bara resten av mitt liv som måste ordna upp sig till den pass nivå så att jag känner mig nöjd med det och då menar jag jobbsituationen! Jag har mina planer. Ska ju först och främst utbilda mig till förskolelärare, fast har ju som sagt lite andra planer med som förhoppningsvis kommer att ske så snart som möjligt. Måste bara hitta lite investerare och så ;)

Nähe, nu börjar han snarka här bredvid. Kanske dags för mig att lägga ner "fånen" och försöka sova jag med? Är ju trots allt en dag imorgon också och då kommer förhoppningsvis lite saker jag har beställt hem! :)

Goodnight godingar.


Inga kommentarer: