måndag 2 september 2013

4 veckor!

Jaha, så är man inne på fjärde veckan med egen lägenhet här uppe. Kan inte säga annat än att det är drygt och ensamt.. Men vad mer kan det vara uppe i Edsbruk? Det enda jag gör om dagarna är sover, jobbar, äter & kollar tv. Visst är det fint med jobb och pengar som rullar in, men det är inget om man jämför med att få vara med dem som betyder!!

A åkte precis hem efter att ha varit här sen i fredags. Otroligt mysigt när han var här, men extremt ensamt just nu.. Nästa helg är det min tur att packa ihop katterna och dra mig neråt Nybro igen :) Längtar redan!

Måste faktiskt erkänna att jag starkt funderar på att hitta något nämre Nybro. Som jag sa innan så är det fint med jobb och pengar, men ett förhållande (som man verkligen vill satsa på) kräver mer än att man bara träffas någon dag på helgerna och telefonsamtal. A är den jag vill leva mitt liv med, därför vill jag inte utsätta vårt förhållande med mer än nödvändigt! Kanske kan man fixa lärlingsplats som sotare där nere med!? Vi får se hur det blir, men en förändring är ett måste - både för mig själv och mitt förhållande! Jag menar, vi har liksom bott ihop sen den dag vi blev tillsammans - att vara ifrån varandra såhär mycket känns verkligen inte bra. Det enda positiva med att vi är ifrån varandra så pass mycket som vi är, är att vi tar tillvara på tiden vi har tillsammans mer.

Inga kommentarer: