söndag 14 november 2010

Jockiboi & Nemo

Fartfylld kväll på Nöjeshuset igår, Jockiboi & Nemo var där! Mycket dans, dricka och trevliga människor - bättre kan det inte bli.. Knäna är nu fyllda av blåmärken då  jag stod längst fram vid scenen och blev inknuffad i kanten, men vad gör det när livet leker för bara en stund? Blåmärkena gör mig ingenting dock gör tjutandet i mina öron det, jäkligt irriterande ska jag säga er. Får väl skylla mig själv som envisades med att vara längst fram! :P

Blev förfest hemma hos Sandra med tjejerna & Jonas innan det var dags att bege sig mot Nöjeshuset.. Där blev det till att träffa både syster, bror & kusiner - rena rama familjeträffen ;) haha..


Ni får säga och tycka vad ni vill, oavsett hur Nemo ser ut på bilderna, så ser han tio gånger bättre ut i verkligheten (enligt mig vill säga!). Lagom lång, lagom stilig och ja helt enkelt lagom mumsig :)

Inga kommentarer: