fredag 12 november 2010

De bästa (L)

Gårkvällen fylldes av roligheter med de bästa <3 blev mycket dans och en vild resa hemåt ;) Till och med poliserna tyckte att vi hade sått och väntat länge :P haha..


Regndropparna slår mot fönsterrutan och jag känner att jag måste börja ta tag i skolarbetena! Har faktiskt helt självmant gjort upp ett schema om hur jag ska fixa till skolgången, finns en del att göra men jag tror starkt på att jag kan klara det, bara jag väl ta itu med det!

Imorgon är det Nöjeshuset i Emmaboda som gäller då Jockiboi & Nemo från Kungarna av Tylösand kommer! Något skoj måste man få göra när man är så duktig som jag och försöker ordna upp alla skolarbeten. Ska även försöka övertala pappsen min att köra in till stan för att kolla på vinterjacka och ny mobil till mig :) får se hur det går med det..

Inga kommentarer: