torsdag 18 november 2010

Huvudvärk - ingen skola.

Ingen skola idag. Fick endast två timmars sömn inatt, så det var med dunkande huvudvärk jag idag klockan 05.30 stängde av väckarklockan och bestämde mig för att stanna hemma.. Blev till att somna om en stund för att senare vakna vid tio och gå ut med vovven Dike :)

Tror jag har för mycket att tänka på just nu och att det är därför jag har svårt att somna om kvällarna, även fast jag är dundertrött. Tankarna gör väl så att jag inte kan slappna av tillräckligt mycket för att kunna somna.

Just nu sitter jag hemma hos grannarna (farmor&farfar) och väntar på att middagen ska bli klar. Idag bjuds det på potatis, kyckling & sylt :) en helt okej middag när man endast ätit fem skorpor som frukost! Ska passa på att djävlas lite med farfar min nu under middagen (a) vi två retas alltid med varandra när vi träffas, det är liksom vårt sätt att visa varandra hur mycket vi egentligen tycker om varandra.. (kan lägg upp bild på honom när jag kommer hem, har inte tillgång till det nu då jag bloggar från mobilen).

Nehe, nu ska jag ta och gosa med hundarna Ella & Dike i väntan på att middagen ska bli klar :)

Inga kommentarer: