tisdag 16 november 2010

Pluggplugg och åter plugg..

Äntligen klart med allt plugg! Suttit på körskolan från sex till åtta för att sedan gå hem & äta och börja plugga inför svenska nationella som vi har imorgon.. Hjärnan är helt slutkörd och det blir inte bättre av att jag börjar känna mig febrig och förkyld :/ vi får hoppas på att det bara är tröttheten som tar ut sig.. Höll faktiskt på att somna inne på körskolan under teorin :P haha..

Tisdagar har blivit min "hat-dag", jag menar vad kan bli värre än 3 timmars svenska, 3 timmars historia och 2 timmars körteori?? Nej justdet, inget!! Får lov att hålla ut, har bara tre teorilektioner kvar.. Svenskan & historian kommer jag dock inte undan :/ attans med!

Nähe, nu ska jag krypa ner i min varma gosiga säng och vila upp både hjärna & kropp inför morgondagen! Lär bli en tuff dag..

Inga kommentarer: