tisdag 30 november 2010

Internationell ekonomi :(

Har suttit och pluggat inför provet i Internationell Ekonomi i mer än en timma nu (har prov på fredag).. Känns som att skolan tar allt för stor del av mitt liv just nu. Vart jag än vänder och vrider på mig så finns det alltid skolarbeten/läxor att göra, men det är bara att bita ihop. Sista året nu ju, sen så jävlar ska det bli till att chilla runt ett tag, tror inte jag kommer ha orken till att plugga vidare direkt.. Och vädret som vi har just nu gör inget särskilt mycket bättre, det är mörkt, kallt & allmänt dött ute. Visst det är mysigt i sig, men när man söker motivation till att plugga och ta tag i skolan så hjälper inte snön särskilt mycket.


Huvudvärken kommer och griper tag i mig, som vanligt. Går numera inte en dag utan att huvudvärken kommer smygandes. Kanske är det för mycket i skolan just nu, eller kanske sätter jag för mycket press på mig själv man tro?

Inga kommentarer: