måndag 6 augusti 2012

Plastikkirurgi - ja tack!

Nu är det bestämt! Efter att jag så många gånger innan har tänkt på det, har jag äntligen bestämt mig. Hädanefter kommer det bara vara nyttigheter i denna lägenhet. Jag & A har kommit fram till att vi ska gå på diet ett tag nu, båda känner sig lite pluffsiga & vill bli av med några extra kilon. Vi kommer inte följa någon diet till punkt och pricka, utan göra en egen diet som passar till hur vi lever. Får hålla tummarna att vi för en gångs skull verkligen håller det vi säger att vi ska göra!

Så ikväll blir det lax & broccoli! Får försöka komma igång med träningen med, det tråkiga är bara att mitt gymkort precis gått ut & jag inte har råd till att förnya det förrän i slutet av månaden. Men ska nog klara det ändå!

Jag har bestämt hur jag vill att min kropp ska se ut. Jag har satt upp ett mål & därför ska jag nå det målet för att bevisa för mig själv att jag kan! Jag vill & jag ska bli nöjd med min kropp! 

Under tiden jag formar min kropp som den ska se ut, ska jag även kämpa ihop en massa pengar & äntligen göra något jag drömt om sen jag var 12år. Lär behöva samla ihop mellan 40-50 000 kr. Vill man, så kan man! Detta är första steget påväg till mina framtida boobies! Kanske borde lägga upp en insamling till boobisen här på bloggen, eller vad säger ni?! haha ;)


2 kommentarer:

Matilda - KrulligBlondinBlogg sa...

Hej Emma! :)Jag bestämade i fredags att jag ska gå ner några kilon och skaffa en kroppa jag är stolt över! Men fan vad jobbigt det är att sluta med allt gott.... men det är ju värt det när man har nått sitt mål!

Ulla sa...

Jeg har også i en konstant jagt efter den perfekte krop, og jeg er villig til at give det meste for at få min drøm til at gå i opfyldelse.

Held og lykke :)