tisdag 21 augusti 2012

Hos doktorn.

Blev inget jobb idag, fick istället bli en sväng förbi vårdcentralen. Vaknade inatt med ett tryck över bröstet (har haft svårt att andas) samt att det gjorde ont, trodde självklart att det skulle gå över men icke. Sån tur ska jag visst inte ha! (Var därför jag var så trött imorse..Ville inte skriva något om detta då)

Ringde vårdcentralen direkt efter skolan & bokade tid. Fick ta en massa blodprov samt ekg. Lite läskigt att göra ekg när man är såhär pass ung? Men det visade inget iallafall, proverna får jag förhoppningsvis reda på senare i eftermiddag. Så får hoppas att det försvinner. Blev det värre skulle jag återkomma till läkaren.

Det dumma är bara att jag känner mig så sjukt dum som måste sjukanmäla mig.. Känns som jag sviker arbetskamraterna när jag inte kommer. Älskar mitt jobb & de jag jobbar med! Men att gå till jobbet som jag mår, bådar inte gott för någon. Min kropp - mitt tempel! Nu ska jag hänga i soffan tills det är dags att gå & lägga sig.. 


Inga kommentarer: