tisdag 14 augusti 2012

Studiemedel.

Godmorgon på er allihopa! Har varit vaken ett bra tag, vaknade av att jag låg precis likadant som när jag somnade. Så måste ha sovit ganska hårt & gott inatt, haha ;) Dock känner jag mig lite stel i kroppen, men det försvinner väl med dagen.. 

Har spenderat den största delen av morgonen till att leta upp böcker inför skolan. Hittade några på prisjakt.se men känns lite väl dyrt att betala över 900kr för tre böcker?! Får väl leta vidare & se ifall jag hittar något bättre. Måste nog dock beställa dem ikväll eller senast imorgon, så jag hinner få dem innan allt drar igång.

Någon utav er läsare som har några av dessa böcker & känner för att sälja dem till mig? Hör av er till emmaluusen@hotmail.com eller kika in på facebook & lämna ett pm: http://www.facebook.com/emmaluusen





Inga kommentarer: