lördag 25 augusti 2012

Tankar & bekymmer.

Hemma från jobbet sen en timma tillbaka. Är trött men ändå pigg, hur det nu kan gå ihop? Har varit fullt upp på jobbet ena stunden & andra stunden har det varit kolugnt. Lite jobbigt nu när det var ett tag sen man jobbade, svårt att hitta in i rutinerna. Tyckte ändå det gick hyfsat bra! ;)

Är hungrig. Borde egentligen käkat något på jobbet innan jag stack hem, men trodde att jag hade en kärleksfull pojke som väntade på mig hemma. Men icke! Sån tur har jag inte.. Så nu sitter jag här i min ensamhet & känner att en stor feeeet fylla inte hade suttit så fel. Synd bara att vi inte har någon alkohol hemma :( haha. Alla andra är självklart iväg på annat håll, så dem kan jag inte åka till heller. 


Livet suger verkligen nu! Finns det ens något värre än kärleksbekymmer? Är det egentligen värt att kämpa för något när man ändå aldrig får något tillbaka? Om någon vet, så säg gärna till! Samtidigt som jag älskar att vara i ett förhållande, så kommer suget efter singellivet ständigt tillbaka. Inte alltid, men ibland & just nu är det en sån stund. Älskar som sagt min partner, men är det värt det? Hur länge ska min låga orka brinna? Jag är 20, jag är inte ute efter att leka (känner inget behov av det alls..) - jag är ute efter att hitta någon jag kan dela mitt liv med. Ska det hålla på i denna takten, så vet jag ärligt talat inte.. Depp är jag!


Jag mår kasst. Kan ingen plocka upp mig från botten & sätta guldkant på mitt liv?

Inga kommentarer: