torsdag 23 augusti 2012

Mycket på samma gång.

Har haft fullt upp idag, så har inte hunnit sitta vid datorn förrän nu. A är iväg & hjälper någon kompis med att lägga plattor hos någon släkting (?), så jag passar på att slöa i soffan. Är riktigt trött idag! Känner även av trycket i bröstet idag med, undra vad det är. Är tredje dagen nu som jag känt detta. Kunde knappt somna igår på grund av det.. Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till? Känns ju inte helt okej att behöva jobba exakt hela helgen när jag mår som jag gör..

Måste hinna göra läxorna jag fått med. Får se hur mycket tid jag får i helgen. Jobbar fram till stängning (ungefär) hela helgen. Så får se till att försöka göra lite imorgon innan jobbet..

Nu ska jag gotta mig på lite brieost. Mumma! :)

Världen gosigaste kisse. Min baby! 

Inga kommentarer: