torsdag 30 augusti 2012

Svårt beslut.

Åhhh, kan inte bestämma mig hur jag ska göra. Eller, hälften av saken har jag bestämt, men kan inte riktigt bestämma den andra hälften..  Allt handlar om gymkort. Måste införskaffa mig ett, så att jag har något att göra då jag inte är i skolan eller på jobbet. Problemet är bara att jag är för snål (a). Vet inte riktigt vilket gym jag ska ta här i Nybro. 

Vi har ju två stycken. Actic på simhallen eller Friskis & Svettis. Alla säger att Actic är bäst (har redan haft ett gymkort där), men tycker det är lite dyrt samt att det inte går att köpa månad för månad där? Vill ju inte betala mer än vad jag kommer träna :P Dessutom är Friskis öppettider bättre, de har öppet längre & även på söndagar.

Tycker även att Actic här känns lite litet. Har dock inte varit inne på Friskis, så har ingen aning om hur det ser ut där.. Någon av er läsare som har erfarenheter eller tips angående gymmen? :)

Får bli att ta en funderare på detta. Inte för att jag kommer kunna bestämma mig. Får be A ta beslutet åt mig, haha. En sak som är säkert, är att jag måste sätta fart på fettet. Sommar 2013 ska jag vara fit for fight!!! ;)

Här var jag lite tränad iallafall... ;)
Det är dags att få den där perfekta magen nu!

Inga kommentarer: