fredag 3 augusti 2012

Ovanlig sak?!

Puh! Har suttit framför datorn sen efter frukosten, alltså ett par timmar nu.. Har försökt ge mig på designen på bloggen igen. Resultat blev som alltid enligt mig helt okej, men inte perfekt. Behöver verkligen hjälp av någon som kan sin sak när det gäller design & headers! Ni får helt enkelt dras med denna design ett tag tills jag hittat någon som kan hjälpa mig.

Lyckades besegra sötsuget, så blev inget snacks till frukost! Dock blev det väl inte en helt nyttig frukost heller. Havredryck med chokladsmak och rostatbröd :) haha.

Ska snart börja plocka lite här hemma & sedan hoppa in i duschen.. Funderar på att göra en lite ovanligare sak här på bloggen senare (har aldrig gjort något liknande här) men får se hur mycket tid jag får över :)

Inga kommentarer: