torsdag 21 mars 2013

Fjortis.

Japp, det är tydligen det jag är. En fjortis. Känns härligt att höra det vid tjugo års ålder.. 

Haha, nä men ärligt talat. De videos jag kommer att lägga upp är enbart bara på skoj, alltså inget seriöst med dem alls! Jag förväntar mig inte att ni ska tycka att jag är världsbäst på att lägga makeup eller fixa frisyrer osv. 

Allt detta började med att jag & Rebecca satt hemma och kollade på massa klipp på youtube där det var en massa småtjejer som sminkade sig samt fixade håret (måste lägga till att vissa var jättebra för sin ålder, andra inte..) vi kollade även på klipp med riktiga fjortisar. Efter det så gick vi ut i Kalmar, och jag började då bete mig som dessa tjejer. Med andra ord så härmade jag dem hela kvällen. Vilket faktiskt var jäkligt kul. Dock kollade folket runt omkring en del, men what the hell, man måste ju få bjuda på sig själv?!?! 

Aja, detta har nu blivit något som Rebecca & jag gör när vi träffas. På skämt!! Alltså inte seriöst!! Så tro inte att det jag lägger ut är något seriöst.

Måste faktiskt erkänna att det är lite roligt att provocera. Sitter redan nu & funderar på en ny video ;)

Inga kommentarer: