måndag 11 mars 2013

The week-end.

Hur har er helg varit? Min har varit underbar! A var som sagt uppe i Sälen men inte satt jag hemma & tjurade för det.. Istället ringde jag hit världens bästa Rebecca! 

Fredagen började med äventyr/hemligheter på Öland, för att sedan sluta med slappande i soffan med läsk & annat gott. Lördagen däremot bjöd på melodifestivalstittande och sedan en spontan utgång. Blev inte så värst mycket drickande, kände mig nykter jämfört med alla andra. Men skönt var väl det när jag på söndagen vaknade upp utan att vara bakis ;).

Jag & Rebecca. Gammal bild.
Nää, nu ska jag sätta mig ner och plugga. Känns som jag ligger hur mycket efter som helst.. Väntar även på resultatet från provet jag skrev förra veckan. Håller alla mina tummar & tår för att jag ska få godkänt och slippa skriva om det :)

Inga kommentarer: