tisdag 12 mars 2013

Utmaning.

Vet inte riktigt vad jag har gett mig in på. Efter hemligheten på Öland i fredags har jag nu fått för mig att jag ska utmana mig själv med en nyttig månad - med träning & sund kost och allt vad det innebär.

Anledningen till denna utmaning är inte för att gå ner i vikt osv. utan för att få en kropp som mår bättre. Jag har så många gånger kommit på mig själv säga att jag måste bli starkare m.m. och vad är inte bättre att ta tillfället i akt och verkligen börja nu?! Jag ser denna månad som en förberedelse inför hemligheten som så snart kommer att ske. 

Får låta tiden visa hur extrem jag kommer vara på denna utmaning. Kommer troligen gå lite upp & ner beroende på dag, humör osv. Men jag ska göra mitt bästa!

Vill ni följa min resa kan ni antingen kika in här på bloggen lite då & då, eller följa mig på instagram: Emmaluusen ,där jag mer regelbundet kommer lägga upp bilder :)



Inga kommentarer: