torsdag 14 mars 2013

Asian Ha.

Början på den nyttiga månaden har väl inte varit den bästa, men vad gör man när man blir bjuden på date? Igår blev det en härlig helkväll fylld med massor av kärlek tillsammans med A

Började kvällen med att göra oss i ordning, för att sedan gå bort till den enda(?) asiatiska restaurangen i stan - Asian Ha. För er som ännu inte ätit där - do it!! Gudomlig mat är vad de har. Vi har varit där en gång tidigare, och då likadant som denna gång, rullade vi bokstavligen hem. Fysatan som vi åt! Hälften äter man för att man är hungrig, andra hälften äter man för att det är gott.

A tog fyra små rätter och jag tog 3 små rätter. Inte nog för att glömma den underbara efterätten; friterad banan med glass. Dock tog jag mest efterätten för bananernas skull, så lämnade glassen.

Ooooch, glömsk som jag är kom jag på efter vi hade ätit att jag kanske skulle tagit kort. Tänkte att tomma, kladdiga tallrikar inte är någon hejdare att kolla på, så struntade i det helt. Gott var det iallafall! :D Tycker ni ska ta er kärlek och pallra er dit. Vi har hittills gått dit en gång om året, lite som en kväll som bara är vår. Inte en årsdag, utan mer som en spontan kväll som vi känner att vi vill lägga ner lite mer kärlek på varandra.

Inga kommentarer: