onsdag 8 augusti 2012

Dumma mig!

Ringde aldrig vårdcentralen, dum som jag är! Får bli att gå dit imorgon, för denna värk kan jag då inte ha. Näsan rinner konstant och trycket i huvudet bara ökar. Det suger verkligen att vara sjuk! Och tro inte att något hjälper heller. Behöver något som gör att trycket släpper..

Blir troligen att sjukanmäla mig imorgon :( Jag vill inte, men det går inte heller att arbeta när man mår som jag gör just nu. Ännu mindre när man bara får sova endast 3 timmar. Jag som verkligen behöver alla pengar jag kan få.

Nej men Gud vad jag sitter & gnäller just nu (men mår faktiskt piss!!). Ska försöka trycka i mig lite mat & sedan, förhoppningsvis, komma med ett positivare & gladare inlägg :)

Vi kör på en gammal & osminkad bild. Vågar inte visa er hur jag ser ut idag ;) haha

Inga kommentarer: