onsdag 15 augusti 2012

Jag är JAG.

Räcker det inte med att man är sig själv? Måste man provocera & spela för att ni ska uppskatta det? Visst kan jag spela, men blir lätt att det blir så opersonligt då?! Läser man inte en blogg för att den känns personlig & "äkta"? Det gör jag iallafall.. Jag ser ju att ni besöker & läser, men ni kommenterar väldigt sällan. 

Jag finns här för er, så som jag hoppas ni finns för mig? När jag började blogga (då jag mådde som sämst) så fanns ni där & kommenterade osv. Sen bara försvann det.. Eller jovisst kommer det en kommentar lite då & då. Hade dock varit roligare om det kommit lite fler. Ni får gärna komma med era tankar & idéer. Är det något speciellt ni vill att jag ska skriva om, så säg det!


Eller vill ni kanske att jag ska bli lika ytlig & opersonlig som de flesta bloggarna? Trycka upp brösten så högt det bara går, spela någon jag inte är & bara vara helt blåst?! Kanske måste man ta lättklädda bilder, lägga ut provocerande videoinlägg för att bli sedd.. Visst, det kanske kommer en dag. Men än är den dagen inte kommen! Idag är jag - JAG.

Inga kommentarer: