onsdag 22 augusti 2012

Fel men ändå rätt..

Var kanske dumt av mig att skriva så som jag skrev om jobbet i förra inlägget. Egentligen så funkar detta jobbet alldeles utmärkt om jag nu ska fortsätta plugga. Skälet är bara det att jag inte känner för att vara schemalagd exakt hela helgerna, måste få lite fritid med. Kan ju faktiskt vara bra ibland och bara släppa allt och ta det lugnt? Samt att jag kanske måste använda någon helg till att plugga inför prov?

Sååå, visst var det dumt av mig. Men det är ändå så jag tycker & tänker om det. Pengarna spelar en stor roll för mig och jag tycker det blir ganska mycket jobb för inte så mycket pengar. Och det faktum att jag faktiskt inte bor hemma, utan har flyttat hemifrån, så måste jag ha en hyfsat bra inkomst.

Måste dock tillägga att jag bara är provanställd september ut & känner på mig att jag inte kommer få stanna kvar. Därför jag tänker som jag gör.. Vill hitta en bra lösning på allt så fort som möjligt!

Inga kommentarer: