tisdag 7 augusti 2012

Sugardaddy!?

Tihi, det är lite roligt att det öser in läsare bara för att jag i ett tidigare inlägg skrev om plastikkirurgi! Det är ju upp till var och en att tycka vad man vill. Jag ska då minsann fixa ett par rejäla boobies så fort jag kan. Man är bara ung en gång ;) haha. Nej, men anledningen till att jag vill fixa det är för att jag inte trivs med det jag har nu. Det är alltså en sak jag gör endast för mig själv & ingen annan!

Kan ju tillägga att brösten i vår släkt inte är allt för mycket att leka med. Det är väl isåfall bara min syster som har något jag skulle kalla för bröst! Får väl dock hurra för mina gener som gör att jag kan äta i princip vad jag vill utan att svälla upp som de flesta andra! Hade varit mycket jobbigare att kämpa sig ner i vikt och fettsuga sig än att köpa sig att par schysta rattar ;)

Men som sagt så tar det ett tag innan all kosing till operationen finns. Någon som vill leka sugardaddy & skänka bort en liten peng? haha.

Half naked, baby! ;)

Inga kommentarer: