torsdag 9 augusti 2012

Plugga.

Hösten 2012 är på intåg.. Har ni funderat på vad ni ska göra i höst?

Jag är lite kluven vad gäller min höst. Samtidigt som jag vill jobba & tjäna massor av pengar, så vill jag även plugga. Men för att kunna komma in på den linje jag vill så måste jag läsa upp en del kurser på komvux. Känns ju inte allt för roligt, men är väl ett måste om jag någon dag ska få ett bättre jobb än detta.

Är inte jätte taggad på att plugga, men ju snabbare jag börjar på komvux, desto snabbare kan jag söka in till en högskola. Med tanke på att det blir mindre & mindre jobb för mig nu i höst, passar det perfekt att börja plugga nu. Så får väl lägga ner 110% på att fixa detta, för att sedan börja kunna leva mitt liv ordentligt.

Ska dit imorgon & prata med dem.. Om jag mår bättre då vill säga..


Inga kommentarer: