fredag 3 augusti 2012

Snacks.

Goodmorning! Sitter i soffan framför tvn med en superstor hoodtröja. Känner mig slapp idag, (är nog för att jag är ledig) men har ändå en del saker att stå i idag. Måste städa undan här hemma lite innan älsklingen kommer hem från jobbet och sen så ska vi på 50års-fest senare ikväll. Ska nog bli kul!

Skrev ju igårkväll att jag hade tjatat in A & hans kompis in i sovrummet för att tapetsera klart, och vet ni vad? Mitt tjat & gnat gjorde att vi nu har ett nästan klart sovrum som bara väntar på att målas & inredas. Ska se om vi hinner köpa färg ikväll, annars blir det väl till att hänga på låset till färgaffären imorgonbitti ;) Ibland är det allt bra att ha en flickvän som tjatar lite på en.. haha.

Nu ska jag käka frukost. Får se om jag hittar något gottit, annars kommer sötsuget ta över & frukosten kommer bestå av snacks.. Inte så bra, men vääääldigt mumsigt! :)

Bjuder på en osminkad, ofixad tjej med morgonfrisyr. Direkt uppstigen från sängen.

Inga kommentarer: