torsdag 16 augusti 2012

Inte som planerat.

Skulle ha slipat, målat & donat på sängen idag, men när jag gick ner i källaren för att hämta sandpapper så upptäckte jag att hyresvärden tagit med sig allt. Så får bli till att vänta ett tag med det. A kanske kan köpa det när han åker hem från jobbet? Får ringa honom sen :)

Såå, vad ska man göra nu då? Har städat undan i köket från igårkväll osv.. Är sugen på att baka kanelbullar, ,men har ingen jäst hemma & är alldeles för lat för att gå till affären nu :P Har inte ens sminkat mig idag, och känns lite "skabbigt" att gå ut bland folk ofixad. Speciellt nu när jag varken är fixad i hår eller ansikte.. Visst ska man kunna gå ut bland folk ofixad och känna sig helt bekväm med det, men idag känner jag inte för att lämna lägenheten. Är alldeles för trött för det, plus att jag tappade lusten med allt när det inte fanns något sandpapper, haha. 

Känns dessutom som att jag inte sovit särskilt mycket inatt. Har haft en massa olika drömmar, så har hållit igång även inatt.. Får bli att slappa i soffan tills min man kommer hem. 

Jag är dock inte ensam om att vara lat idag ;)

Inga kommentarer: