onsdag 8 augusti 2012

Vårdcentralen.

Godmorgon världen! Har sovit knappt 3 timmar inatt på grund av ett extremt tryck i högra ansiktshalvan. Börjar bli förkyld, vilket inte är bra då det vankas jobb imorgon & i helgen. Får helt enkelt se hur det blir, har legat sen jag kom hem i söndags efter jobbet.. Var väl då förkylningen började brista ut, kommer ni ihåg mitt inlägg sen i söndags? När jag var irriterad & ledsen på precis allt, men istort sett tog ut allt på jobbet? 

Aja, skitsamma. Nu är det som det är. Jag ligger hemma & är sjuk. Det sämsta med det är bara att A måste ligga ute med jobbet tills på fredag, så är hemma själv (förrutom katten då!). Inte alls roligt att vara själv när det enda man vill ha är värme & kärlek. 

Funderar på att ringa vårdcentralen och se ifall de kan hjälpa mig bli av med detta tryck. Har tagit istort sett allt förkylningspiller vi har hemma samt nässpray men inget hjälper.. Några tips?

Inga kommentarer: