tisdag 21 augusti 2012

Kanelbullar.

Åhh, vad tråkigt jag har det! Är supertrött men känner att det vore dumt att sova nu? Då kommer jag bara inte kunna sova inatt osv. Blir som en ondcirkel, haha. Vill att A ska komma hem, så jag får något att göra iallafall! Kan tjata & gnata lite på honom (a).. 

Började med en sats kanelbullar innan, bara för att sysselsätta mig med något. Märkte sedan att vi inte hade tillräckligt med socker till degen & ännu mindre socker till fyllningen, så får till att bli vaniljbullar istället. Inte lika gott, men man får ta det man har (speciellt när man är hemma & är sjuk och inte kan ta sig till affären). Måste dock och hämta ut mina skolböcker & det helst ikväll. Får se om A har med sig bilen hem. Hade varit bra att läsa lite i böckerna nu innan allt drar igång på riktigt.

Känns som allt går emot mig idag.. bläää! 

Inga kommentarer: