tisdag 21 augusti 2012

Äntligen är de här!

Lyckades flirta till mig så att A körde mig så att jag kunde hämta ut mina skolböcker nyss. Härligt att de ändå kom så snabbt! Har bara behövt klara mig utan dem i 2 dagar, vilket inte har gjort särskilt mycket då vi typ inte gjort något på lektionerna, haha.

Har fortfarande ingen energi i kroppen. Förstår inte vad det är med mig! Blir till att fortsätta ligga i soffan ikväll & hoppas på att det blir bättre. Proverna verkade det dock inte vara något fel på, skulle ju fått besked på det i eftermiddags annars sa de? Fast har skitont efter att de tog blodproven, värsta märket och allt... Brukar aldrig känna av något efter det, måste ha blivit något fel denna gång.
Äntligen!
Dock kunde de väl struntat i att skicka fakturan? ;)
Över 1000:- för 3 böcker känns lite väl mycket..

Inga kommentarer: