måndag 20 augusti 2012

Ännu mer renovering?!

Sista lektionen höll inte på så länge som det var tänkt. Var där endast i 30min, så jag har hunnit måla sängen ännu en gång nu. Härligt att det börjar bli klart i sovrummet nu! Tror inte sängen behövs målas mer, så nu är det bara pottskåpen kvar att måla & sen så har vi nästan ett "helt" sovrum, haha. Bara lite småsaker som återstår att fixa då.. 

A & jag har även börjat prata om att göra iordning i tvrummet snart med. Måla om, möblera om & fixa ett "kontorshörn". Måste ha ett ställe där jag kan sitta och plugga samt som vi kan ha alla räkningar osv. Kommer säkert bli super när det väl är klart. Tror redan A har hittat ett skrivbord som han vill ha, blir nog att åka till ikea efter löning & fixa det sista till lägenheten :) Känns som att vi ha en hel del från ikea, men så länge det inte ser ut som ikea, så är det väl ändå lugnt? Tycker annars det kan vara ganska tråkigt att komma hem till någon vars hem ser ut att vara direkt taget ur en ikea-katalog. 

Nuuu, är jag hungrig. Ska rota igenom kyl & frys för att se vad vi har för gott hemma. Lutar mot lasagnette ikväll, mumma!

Bjuder på en gammal bild idag. Har färg över hela mig, så vill helst inte visa mig ;)

Inga kommentarer: