onsdag 22 augusti 2012

Hujedamej!

Vilken dag det har varit! Inte bra på något sätt alls, känns som hela världen har varit emot mig. Kände det där trycket i bröstet även idag, undra vad det är?! Doktorn hittade ju inget & jag har inte hör något av honom från proverna, så de måste ju varit bra? Det konstiga är bara att känslan finns kvar och kommer då & då..

Har varit så enormt tråkigt väder idag med, vilket inte gör saken bättre. Har inte haft ork eller vilja till något idag. Släpade mig till lektionen iallafall, vilken faktiskt gick ganska snabb. Tråkigt bara att jag redan läst denna kurs innan, men att läraren slarvade bort mitt slutarbete så att jag måste gå om den. Det suger rent ut sagt!! Men lär väl bli lätt att klara denna kurs då får vi hoppas på.

Vill bara bli 4år igen och krypa upp i pappas knä. Så känner jag mig just nu! Får väl flirta lite med mannen min & gosa med honom istället ;) haha.

Nu in i duschen & sedan tjocka i mig en feeet pizza, bara för att jag kan & vill!

Ohh, sikken sexy chey! ;)

Inga kommentarer: