måndag 3 september 2012

Fy för Facebook!

Alltså detta är ju bara löjligt! Skulle logga in på min Facebook för några dagar sen, vad tror ni inte händer då? Jag är för f*n inaktiverad! Det finns tydligen misstankar om att jag inte är någon riktig/verklig person... Men hallå!? Klart att jag finns. Har tillochmed skickat in en bild på mitt körkort till dem, bara för att visa att jag är jag. Men nej, inte händer det något.. Och en ny Facebook kan jag inte göra heller, för den mail jag har nu har redan inaktiverats en gång säger dem.. 

Känner mig ju sjukt handikappad utan Facebook :P haha. Är så van vid att alltid gå in och kika där det första jag gör när jag vaknar & det sista jag gör innan jag somnar. Kan slå vad om att de just har inaktiverat deras största avändare!! Hela mitt liv hängde på min profil där.. Haha, kanske inte helt, men mycket av det.. Blir bara så sur. Inte orkar jag heller göra en ny mailadress bara för att kunna göra en ny profil?! SUCK!!!

Och det måste ju vara någon som ha anmält mitt konto för att det ska inaktiveras? Vem f*an är den jäkeln som utsätter mig för detta? Guuud, vilka människor det finns alltså.. 

Jävla Facebook rent ut av! 

Inga kommentarer: