torsdag 6 september 2012

Dags att lull-lulla lite..

Hemma från andra & sista lektionen för idag. Nu är jag ledig fram tills måndag när det gäller skola, jobb på söndag. 

Hann plocka en hel del innan. Så nu är det bara till gå och lull-lulla lite :) Blev dock sugen på att göra det ordentligt i sovrummet nu. Har liksom tagit stopp med renoveringen där :P Allt är ju färdigmålat osv. så nu är det egentligen bara till att sätta upp hyllorna samt köpa matta & sänglampor + andra småsaker. Blir tyvärr ingen inhandling av prylar denna månad, men hyllor & sånt kan ju faktiskt sättas upp.. Får flirta lite med A när han kommer hem ikväll ;)

Blev också sugen på att börja fixa lite i köket. Måla stolarna vita samt köpa nya gardiner. Är en såndär som tycker att ska man ha gardiner så ska det va gardiner! Inget mesigt här inte.. I köket vill jag ha gardiner med kappa, samtidigt som de hänger tyg ner till golvet. Kan inte riktigt förklara, men vet precis hur jag vill ha det. Typ som att fönstret blir inramat av gardiner. Ska kika lite i tidningarna om jag hittar något jag gillar :)


Inga kommentarer: