onsdag 5 september 2012

I'm back!

Orkade inte vänta längre, utan skapade en ny profil på facebook.. Så nu äntligen finns jag där! Tog ett par dagar (måste erkänna att det var ganska skönt utan facebook), men man blir på något sätt så avskärmad från den övriga världen. För som ni vet så händer typ allt på facebooken ;) haha. Lite synd dock att allt försvann, allt som skrivits eller hänt där under alla de åren jag hade den andra profilen, är nu borta.. Kanske dags med en ny start? :)

Dock får ni vänta ett tag innan, fanpagen kommer upp på fb. Har massa annat att fixa först.. Det kommer med tiden!

Nähe jaha, är fortfarande förkyld. Jag som vill träna!!! Men känns dumt att göra det, när jag legat och hostat hela natten.. Något tips som får denna förkylning att försvinna?

Nu ska jag äta frulle. Ha en bra dag!



Inga kommentarer: