torsdag 6 september 2012

Godmorning!

Nyss hemkommen från skolan, (hittade dock ingen där(?), så blev till att cykla hem igen..). Har ännu en lektion kl 15:00 idag.. Känner mig inte alls på humör för skola, men har ju själv valt detta så kan inte riktigt backa ur nu! haha. 

Hostan har varit snäll inatt för en gångs skull. Har kunnat sova största delen utan att vakna av en gigantiskt hostattack, niiice!  Sorgligt nog börjar den komma tillbaka nu.. Fattar inte vart jag får alla dessa förkylningar ifrån! Hörde igår att jag "alltid" är sjuk. Det är ju inte precis som att jag vill vara sjuk. Gör allt för att inte bli det, och så blir jag det ändå.. Har aldrig varit så mycket sjuk innan, måste ha hänt något med immunförsvaret?! 

Aja, får bli att plocka lite här hemma pga att jag inte har något annat att göra.


Inga kommentarer: