fredag 5 november 2010

Fokus på mig själv.

Mitt humör de senaste dagarna har inte varit på topp och därför har blogg fått väldigt få nya inlägg.. Känner nu att jag måste rycka upp mig och göra något vettigt, vilket resulterar i att jag lika gärna kan skriva nya inlägg lite då och då. Imorgon är det Torsås som gäller för en hår-makeover, här ska det färgas och klippas! :) När denna förändring ändå sker så ska jag passa på att gå/åka förbi simhallen och äntligen skaffa det där efterlängtade gymkortet samt att nästa helg ta mig in till stan för att skaffa mig en egen mobil! Kan inte låna kusinens mobil hur länge som helst :P

Vad gäller kärleken i mitt liv vet jag inte vad jag ska säga.. Verkar som att alla dra förhastade slutsatser om saker och ting även fast de vet att de har gott om tid på sig. Kärlek är inte man skyndar sig igenom, utan det tar tid. Jag får helt enkelt lägga kärleken åt sidan för ett tag och fokusera på mig själv för en gångs skull. Får säga som en person jag en gång stod nära sa: "jag vet vad jag känner, men väljer att lägga undan mina känslor" .Enligt mig går det inte att lägga undan känslor, utan känner man en sak så kan man inte förhindra det, men nu i detta fallet struntar jag helt enkelt i vad jag känner och sätter mig själv i första hand. Jag vet att jag säger emot mig själv, men det kan ibland vara bra att vara lite egoistisk, bara man inte är det hela tiden så!

Från och med nu är det Emma som gäller, och inget annat! Jag fokuserar på mig själv för att göra mig till en starkare person än vad jag är idag.. Känner ni något intresse är det upp till er att ta kontakten.

Inga kommentarer: