måndag 22 november 2010

Give me some motivation!

Übertråkigt väder idag!! Regnet bara öser ner och tröttheten tränger sig allt mer på ju mer klockan blir. Klockan är bara halv sju och det är redan becksvart ute, helt sjukt! Inte undra på att man är så jäklans trött under vinterhalvåret, får hoppas på att snön kommer snart och lyser upp vår vardag.

Känner att jag inte har tillräckligt med motivation till att ta tag i saker. Har ändå tvingat mig själv att plugga psykologi (har prov på torsdag) och börjat på sektarbetet i religionen.. Fick tillbaka religionsprovet idag och kan ju säga som så att det inte bara var för mig som det inte gick bra :P Den största delen av klassen hade också bara fått G. Det är då man börjar undra ifall läraren varit otydlig i det han försökt lära ut eller ifall det bara är vi elever som är allmänt dumma och inte fattar? Jag tror nog mer på det första antagandet. Jag menar, om hela klassen som i övrigt brukar ha mycket bra resultat får samma resultat på ett prov så måste läraren mysslyckats brutalt.. eller?

Inga kommentarer: