måndag 22 november 2010

Latheten tar över!

Har kommit på mig själv att vara fruktansvärt lat de senaste dagarna. Klädhögarna blir bara större och större där de ligger på golvet, skolarbete efter skolarbete läggs på bordet och glöms bort. Inte nog med det så har jag sovit i en halvt obäddad säng i snart en vecka. Allt började med att jag skulle byta sängkläder, vilket gick bra till en början, men sen så orkade jag bara lägga på ett nytt lakan. Så nu ligger jag en en fleecefilt och en morgonrock som täcke i väntan på att sängen ska lära sig att bädda sig själv! (a) haha..

Nu får ni inte tro jag är värsta smutsgrisen som aldrig städar för det är jag nämligen inte, jag är bara lite ovanligt lat just nu (a). Men som ni, mina söta vänner, vet så städar jag alltid innan jag ska få besök. Så släng iväg ett sms om att ni är i närheten så blir rummet kliniskt rent på bara några sekunder ;) Behöver motivation till att röja upp och ta tag i saker... Kanske är det vänskap, närhet & kärlek jag behöver tros?


Glömde tillägga att jag inte ens orkar sätta en mobil på laddning, därför piper det konstant inne på mitt rum. Kan inte det där jäklans batteriet snart??!

Inga kommentarer: