onsdag 3 november 2010

Home again!

Hemma från körskolan och nerkrupen i sängen.. Kom hem från körskolan runt halv nio och sedan dess slappat & tagit det lugnt. Teorilektionen var ändå ganska chill, är så jäklans pepp på att ta körkortet nu! Känner att om jag verkligen får den tid jag behöver så kommer kortet vara mitt inom en snar framtid! :D Har redan nu pluggat lite, ska ner till körskolan senare i veckan för att plugga ännu mer och förhoppningsvis boka körlektioner.. hur kort tid kan man ta ett körkort? Jag menar om man verkligen ligger i och kämpar som ett svin.. Det borde kunna gå ganska fort om det nu finns körlektionstider, för teorin fixar jag galant, det vet jag redan nu! :) Nu är det att plugga järnet och hålla tummarna (y).

Imorgon är det lill-lördag vilket resulterar i utgång med mina underbara tjejer, plus några till jag inte har någon aning om vilka de är :P men det kan nog bli skoj! Men innan allt det skojiga kan hända imorgon måste jag lyfta min röv och gå ner till banken för att fixa med konton, pengar m.m. Inte det roligaste att behöva gå till banken på höstlovet, men är man 18 måste man lära sig att sköta sin ekonomi!

Inga kommentarer: