måndag 29 november 2010

Not my day today..

Åhhh, verkligen inte min turdag idag. Först får jag vänta en timma på att tåget ska komma, när jag sedan kommer hem väntar det ett brev på mig som säger att jag måste spärra mitt kontokort snarast möjligen då det är någon filur som kanske fått tag på min kod och nu, precis nu, så dog min dator. Det bara sa poff, så hade laddningsadaptern till datorn dött och datorn dog givetvis direkt. Det mest irriterande var att på min dator fanns svenskatalet som jag verkligen behöver imorgon då vi har svenska nationella muntliga..! Så irriterande!! Vad ska jag nu ta mig till? Hinner aldrig skriva ett nytt.. 
Väntar bara på lärarens reaktion imorgon då jag berättar allt.. Det har hänt mycket annorlunda saker med mina datorer de 3 åren jag gått på CIS. Först så brann datorn upp, då lillebroren lyckades starta plattan den stod på och nu detta, sladden bara sa poff & sen så dog datorn. Bör dock tillägga att datorn som började brinna än idag fungerar, tyvärr är den jäkligt seg då allt smällt ihop och det är ett stort stort hål i bottnen :P

Våldgästar nu min brors dator, så att jag nu åtminstone kan kolla mailen, facebook och lite annat smått & gott :)

Inga kommentarer: