måndag 29 november 2010

Härliga SJ

Fick ännu en gång vänta på tåget då det var försenat. 63 minuter efter planerad avgång rullade vi från Emmaboda.. Detta är inte okej! SJ har under flera vintrar vetat att det alltid blir problem när snön kommer, därför tycker jag de kunde kommit fram till någon lösning. Jag menar, det kan inte alltid komma som en chock att snön kommer i slutet av året?
Aja, forgett about SJ. Har bara hemresan kvar att klara av, men tror jag väntar fram till tre innan jag beger mig bort mot stationen :) Blev bara en kort lektion idag, cirkus en timma bara. Lite genomgång, skitsnack & sen så var vi klara. Me liike!

Helgen har i stort sett bara bestått av en massa mys. Först så var det en heldag full med mys hemma hos farmor & farfar men vovven Dike. På lördagen bar det däremot av till Nybro där det också blev en hel del mys i soffan framför Tv:n med A. Blev även en hel del avkörningar den kvällen, då jag blev upphämtad i Emmaboda. Första avkörning skedde i korsningen till Nybro, andra i rondellen i Nybro och sist men inte minst så körde vi fast på ett ställe där man aaabsolut inte kunde köra fast - lite ironiskt om man får säga så.. Känner dock av lite i vänstra sidan av nacken/halsen efter vi körde ner i diket trots att det gick väldigt sakta och knappt ryckte till, konstigt! Återstå att se hur det blir..

Inga kommentarer: