lördag 6 november 2010

Mer smärtsamt än vad jag trodde!

Hemma efter en heldag i Torsås på salongen Huvudsaken (?). Blev lite klipp & färg och imorgon är det styling och foto som gäller! Blev supernöjd med färgen!! :) Morgondagen ska bli hur kul som helst, älskar att stå framför kameran. Enda nackdelen är väl att vi måste åka till Torsås igen.. Vägen dit är mer smärtsam än vad jag någonsin kunde tänka mig. Körde förbi ditt hus och hela min kropp fylldes med ångest och ånger! Kunde inte tänka mig hur ont det skulle göra, alla minnen väcktes till liv igen.. Men jag ska vara stark! Ska tänka tillbaka på tiden och komma ihåg den för resten av mitt liv som den lyckligaste tiden i mitt liv. Måste lära mig att inte ta skada av minnena utan bevara dem och göra mig starkare som person.

En dag, då ska jag allt bli den person jag alltid drömt om att vara. Har hela mitt liv levt inuti ett litet skal, tycker det är min tur att blomstra upp nu och visa vad jag har att erbjuda! Jag har på bara några månader förändrats drastiskt mycket som person, har äntligen lyckats ta mig ur den sits min kära moder lyckades sätta mig i. Jag har äntligen brutit mig loss och blivit mig själv igen, en Emma utan våld, utan förvirring & med mycket mer glädje åt livet. Mer glädje över huvudtaget!

Gammal bild!! Får se "nya"-Emma imorgon ;)

Inga kommentarer: