söndag 21 november 2010

Home again, efter en fartfylld kväll!

Hemma efter en kväll full med festligheter. Blev till att åka hem direkt istället för att efterfesta, men vad gör man när det finns skjuts till lilla Emmaboda? Lite tragiskt att vissa har så tråkiga liv att de måste komma fram till en och försöka förstöra ens kväll. Jag har inget att säga dig. Vad skulle jag ha att säga till en sönderblonderad stadskossa? eller nej just det, du kom från landet.. Gör det då att du automatiskt bara blir en vanlig kossa, eller vad är det du nu egentligen är? Någon som kan hjälpa mig klura ut det? (Jag nämner inga namn, men tror nog att du känner igen dig. Och känner du dig träffad, så ska du göra det med all rätt!!)

Är öm om fötterna, men det är sådant man får tar när man ska ha det kul en kväll. Fick iallafall höra av Nemo att jag var en fin tjej, vilket värmer en del då det finns en hel del korkade människor i ens omgivning ibland. Och du Jockiboi, var det Jakob eller Jens du sa att du hette? Visst, jag var inte spiknykter, men med din dialekt och ditt genombrott i kändisbranschen, så är det faktiskt inte så svårt att inte känna igen dig. Bara dåligt att försöka lura mig, så lättlurad jag då inte ;) Lite tråkigt dock att du lagt ner din blogg, vem ska nu stå för allt lite mer "out-standing" saker inom bloggvärlden? You're one of a kind, och det borde du få veta!

Klockan är närmare fyra och jag är inte ens trött. Blir till att hinka i sig mängder av vatten, äta klementin & slänga sig framför en bra film. Ni få ha överseende med stavningsfel i detta inlägg (om det nu finns några?) då jag inte är fullt nykter än! Bättre uppdatering om helgens händelser kommer imorgon. Puss&kram

Inga kommentarer: