torsdag 25 november 2010

Julkänsla på gång!

Vinter/julkänsla på hög nivå här hemma nu! Ljusstakarna lyser, julgardinerna är uppe och doften av tända ljus & pepparkakor är vad som möter mig när jag öppnar dörren. MYSIGT! Längtar så oändligt till julafton nu, blir dock lite smått stressad då jag inte inhandlat någon julklapp än så länge. Ska nog se till att ta tag i det snarast, måste planera så att ekonomin håller! :)

Tycker faktiskt vädret var mildare här än i Kalmar, kunde gå utanför dörren utan att förfrysa. Fick en trevlig överraskning när jag kom hem idag, pappa har äntligen kommit hem! De hade tydligen ringt hem honom för att skotta, så nu får vi hålla tummarna på att snön håller i sig så att pappsen stannar hemma ett tag till! :)

Stannade kvar och gjorde psykologiprovet trots jag inte kände mig kry, tror det gick sådär på provet. Måste helt klart bli godkänd iallafall, vilket jag tycker är bra då jag bara läste igenom allt en gång (y) Skulle egentligen pluggat mer på det, men glömde boken hemma igår & skulle övernatta i Nybro, så hade liksom ingen chans att få tag i den.. Men det får gå som det går, är inte värre än att jag får göra om provet.

Inga kommentarer: