tisdag 23 november 2010

Hemma & sjuk..

Det är inte första dagen det kommer ner något från himlen den senaste tiden, men tro det eller ej så är det faktiskt snö denna gång! Ännu ett steg närmre jul som jag nu längtar så mycket efter.. Vi här hemma har redan börjat sätta upp julgardiner, ljusstakar, stjärnor osv.
Kan säga som så att mysfaktorn har höjts till tusen gånger bättre! :)

Själv så ligger man hemma och är sjuk. Åkte till skolan idag men redan i Nybro på tåget började jag känna hur yrseln och illamåendet tog över. Var bara i skolan och hämtade lite papper inför svenska nationella för att sedan ta första bästa tåg hem. Nu har jag sovit 4-5 timmar extra plus fått i mig mat, mår nu betydligt mycket bättre men känner mig inte helt kry än. Får hoppas der blir bättre tills imorgon då jag lovat A åka dit och kolls film!

Inga kommentarer: